تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تینت لب چیست ؟ وچه تفاوتی با رژلب و برق لب دارد؟+انواع تینت لب

تینت لب چیست ؟ وچه تفاوتی با رژلب و برق لب دارد؟+انواع تینت لب

 

از زمانی که لوازم آرایش به کیف آرایش تمامی خانمها اضافه شد. رژلب ها تنها وسیله ای بودند که در هر حالی خانم ها از آنها استفاده میکنند.این موضوع برای شما خواننده محترم نیز کاملا روشن است. که هر خانمی در صورتی که که زمان استفاده از انواع کرم پودر و … را نداشته باشد،با استفاده از یک رژلب زیبا میتواند حتی رنگ پوست آن را متفاوت تر نشان دهداز این رو بسیاری از تولید کنندگان پس از معروفیت رژلب ها و استفاده بیشتر از پیش آنها به فکر محصولات جدیدتری از این گروه آرایشی خاص افتادند. تینت لب همان رژلب است اما با ترکیباتی محدود تر و رنگ بندی های متفاوت تری و همچنین کارایی متفاوتی.

در ابتدا برق لب ها به بازارآمدند و استقبال بسیار زیادی از آنها شد. و حتی بالم لب هم پا به این عرصه کذاشت و طرفداران خود را پیدا کرد. اما امروزه گه گداری بسیاری از ما نام تینت لب را میشنویم و تفاوت آنرا با رژلب متوجه نمیشویم.در ادامه با گریت بای همراه باشید.

 

تینت لب

تینت لب چیست؟

تینت لب یا بهتر است بگوییم رنگ لب زیر شاخه ای از رژلب است که پایه ای ژل مانند دارد.تینت لب محصولی مابین برق لب و رژلب است. به نوعی که ویژگی های هر دو محصول را دارد با ماندگارای بالا.

مواد تشکیل دهنده ای که رژ لب و برق لب ها را شامل میشود موم و روغن می باشد. و به همین دلیل باعث سرخوردن لب های و عدم پایداری آنها بر روی لب شما می شود. از سوی دیگر، تینت لب معمولا دارای پایه ی مایع یا ژلی استدر داخل مایع پایه ی تینت لب رنگ دانه هایی موجود است.که مدت طولانی پس از تبخیر پایه ی مایع و آبکی بر روی لب پایدار میشود و میچسبد.و به نوعی حرارتی نامیده میشوند.

و این به این معنا است که تینت لب ها در تمام طول روز در مقابل هر تغییر رنگی بدون تغییر باقی می مانند. همچنین دیگر نیاز به تمدید آن نداریدو یا اینکه نیازی به نگرانی در مورد به جا ماندن اثرات آن بر روی لیوان آب و فنجان نمیشوید. و این به همان دلیل چسبندگی آن است. این تینت ها در فصل تابستان بسیار پرکاربردتر هستند که با هر تغییر دما ثابت بمانند.

 

 

تینت لب

 

رنگ لب ها ،با توجه به ته رنگی که انتخاب می کنید، این توانایی را دارند که نسبت به رژ لب ها جلوه ی زیبا تر و طبیعی تری را ایجاد کنند. استفاده از این گزینه نسبت به آرایش دائمی لب ها نیز بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

در حالی رنگ های اورجینال لب ممکن است کمی خشک باشند. اما امروزه اکثر تولید کنندگان برای مرطوب نگه داشتن لب ها مقداری ترکیبات مرطوب کننده را به آنها اضافه می کنند.

 

 

انواع رنگ لب

  • تینت مایع
  • تینت شاین دار
  • تینت پوسته
  • تینت پیچی
  • تینت مات

 

 

 

موضوع جذابی که وجود دارد این است که شرکت ها تولید کننده رنگ لب ها را در بسته بندی های بسیار جذاب و دخترانه ای تولید میکنند. برای مثال آنها را به شکل بستنی کرم های تیوپی،قلبی،لاک مانند و حتی به شکل شکلات. که دلیل این موضوع این میتواند باشد که تینت لب ناشناخته ترین محصول آرایشی در لوازم آرایشی فروشی هاست. و تولید کنندگان از این روش استفاده میکنند تا این محصول را به همگان معرفی کنند. قطعا به زودی رنگ لب ها تعداد بیستری را در کیف های آرایشی نسبت به رژلب ها خواهند داشت.

در ابتدا شاید تصور کنید که استفاده ازرنگ لب های مایع به دلیل بافت آبکی که دارند، ممکنه است دشوار باشد. اما این تصوری اشتباه است و ازعدم آگاهی ما نسبت به این محصول برمیخیزد. اما برای استفاده و کاربرد راحت آنها کافیست نکات زیر را رعایت کنید.ابتدا قبل از استفاده از رنگ(تینت) لب، از بالم لب بر روی لب های خود بمالید. اینکار باعث می شود لب هایتان نرم و مرطوب شود. و بعد ازاستفاده از تینت لب به سرعت خشک نشود . اما اگر از تینت های مرطوب کننده دار خریداری کردید نیازی به این کار نیست.

 

روغن آرگان چیست و چه فوایدی دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد