تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

آموزش نحوه استفاده از کرم دور چشم، زمان درست مصرف و فواید آن

آموزش نحوه استفاده از کرم دور چشم، زمان درست مصرف و فواید آن






همانطور که می دانید، پوست اطراف چشم از سایر نقاط پوست ظریف تر، نازک تر و حساس تر است. به همین خاطر این ناحیه اولین جایی است که دچار چین و چروک، افتادگی و کبودی می شود و به این شکل علائم پیری را نشان می دهد. همین مسائل باعث شده تا متخصصان پوست همواره توصیه کنند که استفاده از کرم دور چشم را در روتین مراقبت های پوستی روزانه خود قرار دهید. کرم دور چشم برای حفظ سلامتی پوست زیر چشم ضروری است و قدرت این را دارد تا پوست این ناحیه را سفت و آبرسانی کند. نکته قابل توجه این است که در هنگام مصرف این کرم باید به مواردی دقت  کنید تا بتوانید اثربخشی آن را افزایش دهید. در همین راستا ما این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به نحوه و زمان استفاده از کرم دور چشم اختصاص داده ایم

·         استفاده از کرم دور چشم فقط مخصوص میانسالان نیست و جوانترها هم برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید کرم دور چشم بزنند.

·         اگر نگران پیری زودرس پوست خود هستید بهتر برای پیشگیری از آن از پوست صورت و به ویژه اطراف چشم خود مراقبت کنید.

·         از آن جایی که در طول روز در معرض آفتاب قرار می‌گیریم و از مواد آرایشی هم استفاده می کنیم، بهتر است هم صبح و هم شب از کرم‌های دور چشم استفاده کنیم.

 

فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم فواید بی شماری برای پوست زیر چشم دارد و به همین خاطر است که همواره توصیه می شود تمامی افراد، خانم ها و آقایان، استفاده از این کرم را به رژیم زیبایی خود اضافه کنید. در ادامه به مهم ترین مزایای کرم دور چشم خواهیم پرداخت.



مهم‌ترین فواید کرم دور چشم: تامین رطوبت پوست

مهم ترین و اصلی ترین فایده کرم دور چشم تامین رطوبت پوست اطراف چشم است. این مسئله از آن جایی اهمیت داردکه خشکی پوست دور چشم باعث ایجاد چین و چروک در این نواحی می‌شود. با این حساب استفاده از کرم دور چشم ضمن مرطوب نگه داشتن این ناحیه، از چروک شدن آن هم جلوگیری می کند و پوست شما را شاداب تر و سالم تر نشان می‌دهد.

کاهش سیاهی دور چشم

یکی دیگر از مزایای کرم دور چشم کاهش سیاهی زیر چشم است. این کرم ها با کمک فرمولاسیون قدرتمند و سبک متناسب با پوست اطراف چشم خیلی خوب می‌توانند تیرگی و پف دور چشم را کاهش دهند.

کاهش چین و چروک روی پوست

استفاده از کرم‍‌های دور چشم در زمان مناسب می‌تواند تا حدود زیادی چین و چروک‌هایی که در ناحیه اطراف چشم ایجاد می شود را کاهش می دهد و پیری پوست را تعویق می اندازد.

http://silver3228.parsiblog.com/Posts/115/

بهبود بافت پوست

کرم های دور چشم با تکیه بر مواد و عناصر تشکیل دهنده خود می تواند پوست را تغذیه کند و بافت آن را ترمیم نماید.

کرم دور چشم را چه زمانی و از چه سنی استفاده کنیم؟

حال که با فواید استفاده از کرم دور چشم آشنا شدید، بی شک ترغیب به استفاده از آن شده اید. یکی از سوالات پر تکراری که در مورد این کرم ها مطرح می شود، این است که از چه سنی باید کرم دور چشم بزنیم؟

بر خلاف عقیده بسیاری از افراد که گمان می کنند، کرم های دور چشم را باید در میانسالی که پوست اطراف چشم دچار سیاهی و چروک شد، استفاده کرد، اخیرا مطالعاتی در آمریکا صورت گرفته و نتایج آن نشان می دهند که سن مشخصی برای استفاده از این کرم وجود ندارد. اگر پوست خشکی هم داشته باشید، فارغ از سنتان باید استفاده از کرم های دور چشم را هر چه زودتر شروع کنید. جالب است بدانید توصیه متخصصان در مورد استفاده از این کرم ها این است که استفاده از آن را از سن 17 سالگی شروع کنید.

اگر جوان هستید و بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارید، توجه کنید، که باید کرم دور چشمی بزنید که حاوی مواد سنگین از جمله ویتامین ث و کلاژن ساز نباشد و بیشتر خاصیت آبرسانی داشته باشد. اگر در این سنین جوانی از کرم های سنگین استفاده کنید، پوست دور چشمتان به محصولات سنگین عادت می کنند و به دنبال آن در سنین بالا دیگر این محصولات اثر بخش نخواهند بود. در محدوده سنی 30 تا 40  کرم دور چشمی که می زنید، باید حاوی ویتامین ث و کلاژن ساز باشد. دلیل آن هم این است که در این محدوده سنی کلاژن پوست کاهش پیدا می کند و نیاز به محصولات جانبی برای حفظ سلامت پوست است.

اگر بالاتر از ۴۰ سال هم سن داشته باشید، چون خاصیت کشسانی پوست در این سنین کاهش پیدا می کند، باید کرم دور چشمی بزنید، که خاصیت لیفیتینگ داشته باشد.



آیا استفاده از کرم دور چشم در بارداری منعی دارد؟

دوران بارداری  و شیردهی جزو دوران حساس زندگی یک خانم است. یکی از سوالاتی که در این دوران ذهن خانم ها به ویژه آن دسته که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند، درگیر می کند، این است که آیا در این دوران هم می توان از کرم های دور چشم استفاده نمود.

از آن جایی که بسیاری از لوسیون‌ها و لوازم آرایشی پس از تماس با پوست از طریق لایه‌های پوستی جذب می شوند و به دنبال آن مواد اولیه به جریان خون و شیر مادر راه پیدا می کند، در این دوران بسیار مهم است مراقب تک تک محصولات آرایشی و بهداشتی تان باشید. همانطور که می دانید، کرم های دور چشم معمولا حاوی مواد روشن کننده هیدروکینون، رتینول، پارابن و گاهی بنزوئیل پروکساید است؛ مصرف همگی این مواد در دوران بارداری و شیردهی ممنوع هستند. بنابراین استفاده از کرم دور چشم در دوران شیردهی و بارداری توصیه نمی شود.

با این وجود اگر مصر به استفاده از این گونه کرم ها در دوران بارداری و شیردهی خود هستید، بهتر است با نظر پزشک متخصص کرم های دور چشمی را مصرف کنید که مخصوص این دوران باشد.

https://www.tasvirezendegi.com/ways-to-prevent-wrinkles/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد