تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

تفاوت بازیابی لوازم خانگی



خدمات شبانه روزی
آیا در حین پختن شام محدوده گاز شما ناگهان خراب شد؟ وقتی این اتفاق می افتد ، می پرسید: "آیا می توانم شخصی را که در زمینه تعمیر لوازم حرفه ای نزدیک من است پیدا کنم؟"

لوازم خانگی هرگز از خرابی قریب الوقوع به شما اطلاع نمی دهند. به همین دلیل ، اعضای تیم ما همیشه در حالت آماده باش هستند تا بتوانیم به سرعت به نیازهای تعمیر مشتریان خود رسیدگی کنیم.

تکنسین های مجاز
ما فقط تکنسین های مجاز را برای کار بر روی درخواست خدمات تعمیر مشتریان خود مستقر می کنیم. هنگامی که شما Appliance Recovery را استخدام می کنید ، می توانید خیالتان راحت باشد که بدانید تجهیزات شما توسط یک متخصص ماهر سرویس می شود.

خدمات بی نظیر
ما تعمیرات سریع و قابل اعتماد لوازم خانگی را از همه مارک های اصلی تضمین می کنیم. علاوه بر این ، در صورت نیاز می توانیم جایگزین کافی برای هر قطعه لوازم جانبی ارائه دهیم.

شرکت ما همیشه مشتاق ارائه خدمات برتر به مشتریان بوده است. به همین دلیل است که وقتی نوبت به تعمیر لوازم خانگی می رسد . ما متعهد هستیم که به خانواده ها کمک کنیم هزینه ها را کاهش دهند و آنها را از بار تعویض لوازم خراب نجات دهیم.

همیشه آماده خدمت به شما
آیا دستگاه شما در خانه خراب است؟ به تعمیرکار مجرب تیم ما اجازه دهید تجهیزات شما را بررسی کند. برای تعیین وقت ملاقات یا درخواست قیمت از امروز با ما تماس بگیرید.
در شرکت مدرن تکنیک، ما مایل هستیم که خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما همیشه تمام تلاش خود را برای برآوردن درخواست تعمیرات یک روزه انجام می دهیم تا بتوانید بلافاصله از ناراحتی های ناشی از خرابی وسایل رهایی یابید.
برای اشنایی بیشتر باا ما کلیک کنید.



تا به حال آرزوی خانه ای سفارشی ، ابتکاری و شیک ، با لوازم انقلابی داشته اید که انگار همیشه متعلق به آنجا است. تقاضا برای لوازم سفارشی مناسب در حال افزایش شدید است. وایکینگ LLC رقیبی بی نظیر در ارائه محصولات پیشرفته به مشتریان خود بوده است. داشتن خط آشپزخانه حرفه ای وایکینگ چیزی کمتر از یک نعمت نیست.


بدون شک وسایل اصلی آشپزخانه یخچال است.


اما وقتی این لوازم پیشرفته شروع به خراب شدن می کنند ، رویاهای دست ساز ما تبدیل به کابوس های زنده می شوند.


معمولاً ترموستات یخچال دچار مشکل می شود. این مشکلات ممکن است در بخشهای مختلف رخ دهد.


دمپر هوا یک فلپ است که میزان هوای سرد ورودی به محفظه غذای تازه را کنترل می کند که آسیب به آن می تواند منجر به یخ زدن بیش از حد شود.


سنسور دما تغییرات دما را حس می کند و به طور خودکار دمپر را تنظیم می کند و اجازه یخ زدایی بر اساس تقاضا را می دهد.


در نهایت ، اگر مغز یخچال - صفحه اصلی کنترل - آسیب ببیند ، یخچال نه می تواند تغییرات دما را حس کند و نه به آن پاسخ دهد.


به تدریج ، استفاده از یخچال خراب شده زمان بر است. با این حال ، این مسائل جزئی جای نگرانی ندارد. با مراقبت متخصص می توان عملکرد یخچال را به بهترین شکل بازیابی کرد.



https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair


مشکلات یخ ساز



مشکلات یخ ساز

آشپزخانه در خانه شما یکی از فضاهای با ارزش خانه است. چه برای تهیه شام ​​با خانواده یا کمک به انجام تکالیف ، آشپزخانه شما مکانی است که خانواده دور هم جمع می شوند. لوازم مدرن به راحتی آشپزخانه های ما کمک کرده است. هر چند وقت یکبار ، مشکلی بوجود می آید که این راحتی را به خطر می اندازد. مشکل یخ ساز شما یکی از این شرایط است. یخ ساز آسیب دیده می تواند ناراحتی های بیشتری نسبت به نوشیدنی های گرم ایجاد کند. اگر با یخ ساز خود مشکلی دارید یا نیاز به تعمیر یخچال دیگری در آرلینگتون ، VA دارید ، با خدمات همه وقت تماس بگیرید.


بسیاری از مشکلات احتمالی وجود دارد که می تواند منجر به مشکل یخ ساز شما شود. یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه ها ، ایجاد نشتی در خط آبرسانی است. این یکی از بارزترین مشکلاتی است که ممکن است متوجه آن شوید. اگر تا به حال مشاهده کردید که آب در اطراف پایه یخچال شما جمع شده است ، این مشکل را نادیده نگیرید. مهم نیست که علت چیست ، این هرگز نشانه خوبی نیست. آبگیری در پایه یخچال شما می تواند نتیجه تعدادی از مسائل مختلف باشد که همه آنها نیاز به تعمیر حرفه ای یخچال دارند.


مشکل دیگری که ممکن است متوجه آن شوید یخ سازی ناهماهنگ است. این احتمالاً به دلیل یک مشکل مکانیکی مانند خرابی سوئیچ یا خرابی سنسور است. همچنین می تواند نتیجه گرفتگی خط لوله باشد. عملکرد ضعیف یخ ساز خود را تحمل نکنید. در صورتی که یخ ساز شما به طور ناسازگار کار می کند ، برای تعمیر یخچال و فریزر حرفه ای در آرلینگتون ، ایالت VA تماس بگیرید.


اگر متوجه شدید که یخ شما تمیز نیست ، ممکن است فیلتر آب مشکل داشته باشد. این را می توان به راحتی اصلاح کرد. یخ شما باید شفاف ، تمیز و بی مزه باشد. اگر اینطور نیست ، برای حل مشکل با ما تماس بگیرید.


برای تعمیر یخچال  میتوانید  با شرکتهای ارائه کر خدمات یخچال، تماس بگیرید. ما ابزارها و مهارتهای لازم برای رسیدگی به هرگونه تعمیر یخچال هوا را که در خانه نیاز دارید ، در اختیار داریم. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که ارائه می دهیم امروز تماس بگیرید.



یخچال خنک نمی شود؟ مواردی که باید بررسی شود (و نحوه رفع آن) در اینجا آمده است


متوسط ​​عمر یخچال و فریزر 17 سال است. آیا تا به حال متوجه شده اید که یخچال شما خنک نمی شود؟ این وضعیت غم انگیزی است که یکی از ضروری ترین لوازم خود را خاموش کنید. شما در معرض خراب شدن غذای داخل و در نهایت ایجاد آشفتگی در خانه خود هستید.


با این حال ، معمول است که لوازم خانگی دچار مشکل شوند. بدون وحشت - می توانید آن را برطرف کنید!


این راهنما به شما این امکان را می دهد که یخچال را به حالت اولیه بازگردانید. این بخش های مهم برای بررسی و نحوه اصلاح آنها را مورد بحث قرار می دهد. ممکن است چندین مورد به درستی کار نکنند.


نمی دانید بعد چه باید بکنید؟ در صورت برخورد با یخچال معیوب مراحل زیر را باید انجام دهید.


1. دوشاخه برق را بررسی کنید

به احتمال زیاد ، پریز برق به اندازه کافی خوب کار نمی کند. برق چیزی است که برای هر وسیله خانگی مناسب است. بررسی دقیق سیستم قدرت شما باید در اولویت باشد.


قبل از اینکه بخواهید با یک تکنسین تماس بگیرید ، بررسی کنید که آیا سیستم قدرت به درستی کار می کند یا خیر. بدون منبع تغذیه ، کمپرسور یخچال شما نمی تواند کار کند. تاثیر این؟ غذا سرد نمی ماند


اتصالی شل یا سوکت معیوب ممکن است دلیل گرم شدن غیرعادی همه چیز باشد. برای جلوگیری از پر شدن سطل زباله ، دوشاخه یا کابل برق را ثابت کنید و احتمالاً بیشتر به بقال مراجعه کنید.


2. ترموستات را تنظیم کنید

داشتن ترموستات ناکارآمد یا خارج از موقعیت ممکن است دلیل کار نکردن یخچال شما باشد. هنگام تمیز کردن یا دست زدن به مواد ممکن است با ترموستات تداخل داشته باشید. اگر ترموستات آسیب نبیند ، تعمیر آن باید ساده باشد.


ترموستات شما می تواند با دمای بالاتر از متوسط ​​پمپ شود. بسیاری از مدل های یخچال دارای دکمه هایی هستند که برای بالا بردن یا کاهش دما استفاده می شود. اگر دستگیره تکان بخورد ، می تواند دمای یخچال شما را افزایش داده و اثر خنک کنندگی را کاهش دهد.


تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات ترموستات را به حالت عادی برگردانید و عملکرد بهینه را از سر می گیرد.


3. پاکسازی دریچه های داخلی

دلیل این که یخچال شما خرابی دارد شاید به دلیل عدم گردش مناسب هوا باشد. حرکت هوا در فرایند خنک سازی یخچال بسیار مهم است. هوا باید به داخل محفظه ها بازگردد و آزادانه به کمپرسور بازگردد- هر چیزی که کمتر از آن باشد یک حالت بدی است.


دریچه های خروجی را هم در قسمت فریزر و هم در یخچال بیابید و هر چیزی را که ممکن است آنها را مسدود کند حذف کنید. نباید غذاهایی وجود داشته باشد که راه دریچه ها را مسدود کند. همیشه سعی کنید دریچه ها را برای حداکثر سرمایش و عملکرد مطلوب روشن کنید.


دریچه های یخچال فریزر را پاک کنید تا هوای خنک تر در قسمت یخچال وارد شود. اگر مدل یخچال شما دارای این دریچه ها است ، می توانید آنها را پاک کنید تا جریان هوای سردتر فراهم شود.


4. مکانیزم زیر را بررسی کنید

قسمت عایق و ذخیره سازی را فراموش کنید. قسمت اصلی یخچال سیستم زیر آن است. این قسمتی است که تمام اجزای حیاتی مانند فن ، سیم پیچ و کمپرسور را در خود جای داده است.


اینها قلب و ستون فقرات یخچال شما هستند و بدون آنها ، همه چیز دیگر بی معنی است. اگر یخچال شما مطابق نیاز خنک نمی شود ، ممکن است یکی از این قسمت ها کثیف شده یا از موقعیت خود خارج شده باشد.


مکانیسم های زیر این دستگاه را تمیز کنید ، ممکن است در مسیر درست باشید. زیر اجزای اساسی تحت تأثیر گرد و غبار یا گرد و غبار قرار می گیرد ، که مانع حداکثر عملکرد می شود.


هنگام تمیز کردن ، یخچال خود را خاموش کنید ، تمام جزئیات را تمیز کنید و آن را روشن کنید. احتمالاً متوجه تغییر خواهید شد. همیشه مطمئن شوید که برای جلوگیری از برق گرفتگی به منبع تغذیه وصل نیست.


از جارو برقی نرم برای پاک کردن کثیفی از سیم پیچ استفاده کنید. از مواد شیمیایی یا مواد سختی که ممکن است به سیم پیچ ها آسیب برساند استفاده نکنید.


5. واشرهای درب را بررسی کنید

متوجه شده اید یخچال سرد نمی شود؟ ممکن است به دلیل نشت هوای سرد باشد. واشرهای درب به مهار هوای تازه داخل یخچال و جلوگیری از نشت کمک می کند.


با این حال ، ممکن است واشرها در موقعیت مناسب قرار نگیرند. این راهی برای ناپدید شدن هوا فراهم می کند ، و مواد غذایی مورد نیاز موهای سرد را از بین می برد. بررسی کنید که آیا واشرها به درستی در محل خود قرار دارند و آیا خاک دارند یا خیر.


واشر لاستیکی می تواند پیچ ​​خورده ، کپک زده یا کثیف شود به گونه ای که نمی تواند گاز را در محدوده نگه دارد. سعی کنید واشر را با محلول سفید کننده تمیز کنید. در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدنی ، جایگزینی آنها را در نظر بگیرید.


6. ایجاد فضای بیشتر

آیا یخچال و فریزر خود را با بسیاری از مواد غذایی سنگین کرده اید؟ خوب نیست یخچال خود را با مواد غذایی پر کنید ، زیرا گردش هوا ممکن است محدود شود.


برای عملکرد مطلوب ، حدود 2/3 فضای آن باید خالی باشد. فشار بیش از حد یخچال باعث کاهش عملکرد آن می شود و آن را برای نگهداری مواد غذایی نامناسب می کند. اگر وضعیت از طرف شما چنین است ، فضا را آزاد کنید.


7. سوئیچ درب را بررسی کنید

آیا یخچال شما آنطور که باید محتوای آن را خنک نمی کند؟ ممکن است مشکل از کلید در باشد. هنگامی که درب باز است یا هنگامی که سوئیچ خراب است ، برخی از یخچال ها خنک کننده خود را متوقف می کننشد.


هنگامی که در باز است ، اکثر یخچال ها خنک کننده فعال را متوقف می کنند. بعد از تعویض درب و فشار دادن به پایین ، دوباره به حالت خنک کننده تغییر می کند. 

برای کمک در پیداکردن بهترین تعمیرکار یخچال اینجا را کلیک کنید.