تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل



شایع ترین دلایلی را که ممکن است فر شما ایجاد کند ، کشف کنید

هر زمان که یک دستگاه شروع به تولید صداهایی می کند که معمولاً تولید نمی کند ، باعث نگرانی می شود. با این حال ، هر سر و صدای شگفت انگیزی یک معامله بزرگ نیست. به عنوان مثال ، اگر شما یک اجاق گاز دارید و صدای خش خش می دهد ، فقط گاز آزاد کننده است که مشتعل می شود.


نگران کننده ترین صداهایی که یک اجاق معمولاً می تواند ایجاد کند عبارتند از: با رایج ترین دلایل آن صداها و زمان تماس با تعمیرات لوازم خانگی محلی خود برای تعمیر اجاق گاز آشنا شوید.


ممکن است یک فن پروانه شل داشته باشید

اجاق های همرفت اغلب صداهایی ایجاد می کنند و تا حدی این امر عمدتا به دلیل نحوه کار فن های پروانه ای آنها است. این فن ها برای گردش هوای گرم در اطراف حفره فر کار می کنند که به پخت سریع غذا کمک می کند. با این حال ، داشتن این طرفداران اضافی به این معنی است که مشکلات اضافی وجود دارد. پیچ خوردگی در تیغه فن می تواند منجر به کوبش شود ، یا اگر دوک فن بیش از حد کثیف باشد ، جیغ و جیغ می زند.


وقتی مسئله فن پروانه است ، خبر خوب این است که عموماً مشکلی در فن وجود ندارد - فقط باید تمیز شود یا روغن کاری شود. قبل از شروع به دنبال جایگزینی ، مطمئن شوید که فقط نیاز به تمیز کردن ندارد.


فن خنک کننده شما ممکن است معیوب باشد

اگر اجاق گاز همرفت ندارید اما علائم مشابهی را که در بالا توضیح داده شد مشاهده می کنید و می شنوید ، ممکن است مشکل از یک فن کاملا متفاوت باشد - فن خنک کننده. همه اجاق ها یک دستگاه ندارند ، اما این فن ها طوری طراحی شده اند که هنگام خاموش شدن اجاق به طور خودکار کار کنند تا سریع خنک شود. اگر صدای جیغ کشیدن ، آسیاب کردن یا جیغ زدن را می شنوید - اما فقط وقتی فر را خاموش می کنید - ممکن است به دلیل کثیف شدن فن خنک کننده باشد.


ممکن است یک صفحه فر گشاد داشته باشید

هنگامی که یک صفحه بدنه را از فر خارج می کنید و دوباره روی آن قرار می دهید ، ممکن است به اندازه کافی محکم به آن پیچ خورده نباشد ، یا ممکن است به این دلیل باشد که آن را فلاش نکرده اید. برای اجاق گاز و برقی ، هنگام کار فر ، ارتعاشات کوچکی ایجاد می شود ، اما این ارتعاش به طور بالقوه می تواند باعث لرزش پنل یا پیچ در اطراف شود.


اگر به تازگی درب فر خود را برای تعمیر خود برداشته اید و صدای جیغی می آید ، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که بیرون آورده اید به دقت خراب کرده اید. اگر اخیراً تعمیراتی انجام نداده اید ، https://www.repairsidebyside.com/Oven-repair

برای تعمیر یا تعویض: یاد بگیرید که چگونه تشخیص دهید که آیا باید دستگاه خود را تعویض کنید یا یک دستگاه جدید بخرید


وقتی یکی از وسایل شما در سطح اوج کار خود را متوقف می کند یا نیاز به تعمیر دارد ، ممکن است با خود فکر کنید: آیا باید آن را تعویض کنم یا دستگاه را تعمیر کنم؟ هیچ پاسخ واحدی برای این س Thereال وجود ندارد - تا حد زیادی به دستگاه شما بستگی دارد. با این حال ، می توانید به خواندن ادامه دهید تا برخی از عناصر اساسی را که باید به آنها توجه کنید ، تعیین کنید که آیا دستگاه باید تعمیر شود یا تعویض شود. همچنین می توانید برای کمک از تعمیر لوازم خانگی آمریکا با شماره 800-640-9934 تماس بگیرید.


عصر دستگاه عامل مهمی است

یکی از عوامل اصلی در تعیین اینکه آیا باید یک دستگاه را تعویض یا تعمیر کنید ، سن دستگاه است. به عنوان مثال ، واشرها و خشک کن ها ، یخچال ها و اجاق های برقی به طور کلی حدود 13 سال عمر می کنند. ماشین های ظرفشویی و مایکروویو به طور معمول حدود نه سال عمر می کنند. اگر دستگاهی دارید که روی موج قرار دارد اما تنها پنج سال سن دارد ، به احتمال زیاد ارزش تعمیر آن بیشتر از زمانی است که دستگاه بیش از یک دهه عمر داشته باشد.


هزینه تعمیر

شما نمی خواهید به اندازه تعویض آن برای تعمیر آن هزینه کنید. به طور کلی ، قاعده کلی این است که اگر هزینه تعمیر بیش از 50 درصد هزینه خرید یک تعمیر جدید باشد ، اغلب تعویض آن بهتر از تعمیر است. با این حال ، این نیز تا حدودی وابسته به سن است. اگر دستگاه شما فقط چند سال از عمر آن می گذرد و تعمیر آن هزینه بر است اما بعید به نظر می رسد نیاز به انجام مجدد آن باشد ، آن وقت می تواند ارزش تعمیر داشته باشد.


عملکرد دستگاه شما

اگر دستگاهی دارید که قبلاً خوب کار نمی کرد اما اصلاً خوب کار نمی کرد ، مهم است بدانید که آیا تعمیر آن را به حالت عادی کار می رساند یا کارکرد اولیه آن. اگر تعمیر آن باعث شود که عملکرد آن هنوز در حد مطلوب نباشد ، شاید بهتر باشد آن را تعویض کنید. از طرف دیگر ، اگر دستگاه تا زمان بروز مشکل خاصی کاملاً کار می کرد ، ممکن است ارزش رفع آن را داشته باشد.


بهره وری انرژی

داشتن لوازم خانگی جدید چیزهای خوب زیادی دارد ، از جمله این که لوازم خانگی امروزی نسبت به دستگاه های قبلی از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند. دستگاهی که از نظر مصرف انرژی بیشتر باشد ، برای محیط زیست بهتر و مقرون به صرفه است. با این وجود ، اگر مدلی دارید که کمتر از ده سال سن دارد ، گزینه های امروزی ممکن است کارآمدتر نباشند.


برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تعمیرگاه لوازم خانگی


 

علت صدای زیاد یخچال فریزر


علت صدای زیاد یخچال فریزر که گاهی اوقات به صورت مداوم ایجاد می شود و به مدت طولانی ادامه دارد و قطع نمی شود دلایل متفاوتی دارد. این مشکل در خیلی از برندها به چشم می خورد حتی کمپانی های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، کنوود و ... که ابر قدرت هایی در تولید لوازم خانگی به شمار می روند نیز با این ایراد دست و پنجه نرم می کنند که گاها باعث تعمیر یخچال فریزر می شود. از این رو این مسئله برای خیلی از کاربران نگران کننده است، مخصوصا برای ما ایرانی ها که در سرزمینی خشک و گرم زندگی می کنیم. این ایراد معضل اصلی افرادی است که به تازگی تعمیر ساید بای ساید گران قیمتی را خریداری کردند و لذت استفاده از دستگاه را برایشان به نفرت از برند و کمپانی همان محصول تبدیل می کند به گونه ای که هر جا صحبت از خرید یخچال می شود پیشنهاد می کنند که به هیچ عنوان از این برند استفاده نکنند!!!

اما جای هیچ نگرانی نیست و توصیه می کنیم که کمی خونسرد باشید. بنا به تجربه ی ما که کلیه راه حل های رفع صدای زیاد یخچال فریزر را دنبال کردیم تا در انتها نتیجه گرفتیم. برای اینکه کمی خیالتان راحت باشد و غصه این را نخورید که با انتخاب اشتباه پول زیادی را به هدر داده اید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به دلایل این ایراد بپردازیم و همچنین چگونگی نحوه استفاده را برایتان توضییح دهیم که تا ابد نیاز به تعمیر یخچال فریزر پیدا نکنید.

در زمان هایی خاص در طول شبانه روز امکان دارد صدای تلق تلوق و یا تق تق مداوم و بعضی اوقات بسیار بلند شبیه به صدای موتور گازی به گوشتان برسد و خیلی هم نگران کننده باشد چرا که دستگاه را به تازگی تهیه کرده اید و انتظار همچین ایراداتی را در ابتدای کار از آن ندارید!!!!

 

در بعضی از مواقع این صدای زیاد یخچال فریزر به محض باز کردن درب به قطع می شود. در این شرایط اقدامی که برای تشخیص منشأ صدا می بایست انجام دهید بدین صورت است که درب دستگاه خود را خیلی سریع باز کنید پس از باز کردن درب، شما حدود ۱ الی ۳ ثانیه قبل از اینکه صدا قطع شود، فرصت این را دارید تا منبع یا جایی که صدا از آن ایجاد می شود را شناسایی کنید. اگر صدای ایجاد شده از قسمت داخل فریزر و دیواره ی پشتی آن می آمد و به محض اینکه درب فریزر باز شد و صدا برطرف شد دلیلش را می توانید در همین قسمت مطالعه فرمایید تا متوجه این شوید که به تعمیر یخچال فریزر احتیاج هست یا نه ؟

خب داستان از این قرار است که دستگاه های جدید که با متد روز و پشرفته طراحی و تولید می شوند و اصطلاحاً به یخچال هایی معروف هستند که برفک نمی زنند. این محصولات از دو عدد فن داخلی تعبیه شده اند. چگونگی عملکرد این دو فن به این صورت است که ماده خنک کننده ای که درون لوله های یخچال قرار دارند از طریق فن اول ( که دلیل به وجود آمدن سر و صداها همین فن هست) بخاطر وجود هوای گرم درون دستگاه، گرم می شود و وظیفه اصلی این فن، سرعت بخشیدن به این کار و کمک کردن به فرآیند ضد برفک است.

پس به طور مختصر این فن گرمای موجود در داخل یخچال را می گیرد و به وسیله لوله های دستگاه و مواد داخل لوله ها این گرما را به بیرون هدایت می کند با تکرار این فرآیند که به طور مداوم در تمامیه یخچال ها به همین صورت است، باعث خنک شدن فضای داخل دستگاه می شود. اما به مرور زمان و در صورت سرویس و روغن کاری نشدن این فن سر و صداهای عجیبی از آن به گوش می رسد. که می توان گفت هیچ جای نگرانی نیست و براحتی می توانید از طریق تماس گرفتن با مراکز تعمیر یخچال فریزر ، تقاضای ارسال یک تعمیرکار متخصص به محل خود جهت سرویس کردن نمایید.

راه حل دیگری نیز برای رفع صدای یخچال فریزر وجود دارد که جزو ساده ترین راه حل ها به حساب می آید. انجام این روش نه تنها بسیار سریع و آسان است بلکه برای انجام آن به صرف هیچ هزینه ای احتیاج نیست و می توان آن را به صورت رایگان اجرا کرد.

 

برای این کار ابتدا باید یخچال را خاموش کرده و از برق بکشید سپس کلیه خوراکی ها و مواد غذایی را از آن خارج کرده به یک جای سرد و یا دستگاه دیگری انتقال بدهید. پس از خالی کردن کامل باید به مدت 30 الی 40 ساعت یخچال را خاموش نگه دارید و بدون هیچ دخالتی بگذارید تا یخ ها و برفک های ایجاد شده از بین بروند. تا حد امکان اگر این روند طبیعی پیش برود بهتر است اما اگر وقت ندارید و یا اینکه نگران مواد غذایی که بیرون چیده اید هستید می توانید برای سرعت بخشیدن به این کار از سشوآر برای آب کردن یخ ها و برفک استفاده کنید. اما به این موضوع دقت کنید که در صورت نزدیک کردن سشوآر به برد اصلی یخچال و دادن بیش از حد گرما به آن امکان این وجود دارد که برد دستگاه معیوب شود و نیاز به تعمیر یخچال فریزر پیدا کند. پس با احتیاط کامل این کار را انجام دهید و از نزدیک کردن سشوآر به برد خوددآری فرمایید تا با مشکلات وخیم تری مواجه نشوید. بعد از انجام این کارها و گذشت یک الی دو روز دوباره دستگاه را روشن نمایید. به احتمال زیاد باید صدای یخچال از بین رفته باشد، اما اگر این اتفاق نیافتاده باشد باید به فکر و انجام راه حل های دیگر بروید.

برای دانستن و خواندن نکات بیشتر کلیک کنید.

 

3 کار حرفه ای برای تمیز نگهداری یخچال

سه نوع یخچال

قبل از اینکه شما یا یک حرفه ای کار خود را روی یخچال شروع کنید ، باید نوع خود را تعیین کنید. سه نوع اصلی یخچال وجود دارد. در حالی که همه یخچال ها اساساً یکسان عمل می کنند ، نحوه عملکرد آنها متفاوت است. آنها مبرد را طی یک سری چرخه می چرخانند. یک مجموعه خنک کننده را انجام می دهد و مجموعه دیگر گرما را آزاد می کند.

یخچال یخ زدایی دستی اصلی ترین و اساسی ترین طرح برای یخچال است. شما با خاموش کردن آن و اجازه ذوب شدن یخ آن را یخ زده می کنید. یخ زدایی چرخه کمی پیشرفته تر است. دارای یک چرخه خودکار برای جلوگیری از ایجاد یخ زدگی است. اما هنوز باید صفحه را به حالت دستی برای یخ زدایی بچرخانید.


نوع سوم یک مدل بدون یخ زدگی است. امروزه رایج ترین آنها هستند و از بخاری برای ذوب یخ استفاده می کنند.


سیم پیچ های کندانسور را تمیز کنید

به پایین یا پشت یخچال خود نگاهی بیندازید و سیم پیچ های کندانسور خود را پیدا کنید. ممکن است متوجه شوید که باید یک صفحه را با بستن یا برداشتن پیچ ها بردارید.


می توانید بیرون بروید و یک ابزار مخصوص برای تمیز کردن کویل ها بخرید. هرچند این مورد ضروری نیست ، جاروبرقی شما و یک برس محکم به خوبی کار می کنند.


جاروبرقی خود را روشن کرده و برس را روی سیم پیچ ها بکشید. به آرامی اما محکم هرگونه گرد و غبار ، زباله و خز حیوانات خانگی را از بین ببرید.


این کار را حداقل دوبار در سال انجام دهید. هنگامی که سیم پیچ ها تمیز هستند ، می توانند به طور موثر کار خود را برای خنک کردن یخچال یا فریزر انجام دهند.


خاک ، گرد و غبار و موی حیوانات خانگی سیم پیچ ها را عایق بندی می کنند و سپس گرمای مورد نظر آنها را آزاد می کنند. حرارت ایجاد می شود و در نهایت باعث می شود محافظ روی کمپرسور کل سیستم را خاموش کند.


وقتی سیستم خنک می شود ، دوباره فعال می شود ، اما در آن زمان غذای شما گرم می شود.


فن کندانسور را تمیز کنید

اگر در پشت یخچال خود سیم پیچ دارید ، پس فن کندانسور ندارید. اگر سیم پیچ ها در قسمت پایین یخچال شما قرار دارند ، شما یک فن دارید. هنگام تمیز کردن سیم پیچ ها ، فن را تمیز کنید.


فن هوا را از طریق سیم پیچ ها به گردش در می آورد تا به آنها کمک کند تا گرما را آزاد کنند. با تجمع خاک و زباله ، سرانجام فن آنقدر مسدود می شود که به طور کامل متوقف می شود.


برای ایمنی خود ، مطمئن شوید که یخچال خود را فقط زمانی که پریز برق ندارد تمیز کنید. به این ترتیب در حالی که وسط نظافت هستید ، فن به طور خودکار روشن نمی شود.


واشر در را پاک کنید

واشر مهر و موم است که از بیرون درب عبور می کند. این چیزی است که یخچال شما را می بندد ، بنابراین هوای سرد به بیرون نشت نمی کند.


تعویض واشر یخچال شما می تواند 100 تا 200 دلار برای شما هزینه داشته باشد. با پاک کردن مرتب واشر خود می توانید از این امر جلوگیری کنید.


هنگامی که واشر را تمیز نگه می دارید ، نشت هوا نیز کاهش می یابد. نشت هوا کمتر به معنای یخچال کارآمدتر است.


واشر خود را ماهی یکبار از هرگونه چسبندگی تمیز کنید. مواد غذایی یا مایعات می توانند واشر را خشک کرده و مهر و موم کنند ، سپس وقتی یخچال باز می شود ، واشر پارگی می کند.


برای جلوگیری از این امر ، واشر را هر ماه یکبار از چیزهای چسبناک تمیز کنید. سپس با پاشیدن مقداری پودر بچه روی پارچه و پاک کردن واشر ، واشر خود را روغن کاری کنید.


دریچه های فریزر را پاک کنید

به فریزر خود نگاهی بیندازید و دریچه ها را پیدا کنید. این موارد را از هر چیزی که ممکن است آنها را مسدود کند ، دور نگه دارید. همچنین ، فریزر خود را آنقدر پر نکنید که هوا نتواند جریان یابد.


یک قانون کلی خوب این است که فریزر خود را 3/4 از راه پر کنید. به این ترتیب فضای کافی برای جریان هوای سرد مناسب در اطراف اقلام یخ زده شما وجود دارد.


آیا دمای کنترل شما در تنظیمات میانی است؟

تنظیمات یخچال و فریزر خود را در محدوده وسط قرار دهید. سپس می توانید مطابق دماسنج یخچال از آنجا تنظیم کنید.


برای کارآیی مطلوب ، یخچال خود را در محدوده 38 و 42 تنظیم کنید. فریزر شما باید بین 0 تا 10 درجه باشد.


حفظ دمای مناسب دقیقاً مانع تعمیر نمی شود. کاری که می تواند انجام دهد این است که عمر یخچال شما را افزایش می دهد. همچنین به یخچال شما اجازه می دهد در شرایط مطلوب کار کرده و قبض برق شما را کاهش دهد.


برای نتیجه مطلوبتر به شرکتهای ارائه دهنده تعمیر یخچال مراجعه کنید.