تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

میسلار واتر


تونر و میسلار واتر چیست؟ چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟
اگر شما هم جزو طرفداران محصولات مراقبت از پوست هستید، احتمالا همواره پیگیر محصولات جدیدی هستید که آن‌ها را نیز به روتین مراقبتی‌تان اضافه کنید؛ اما آیا می‌دانید که هر محصول مراقبتی پوست مثل میسلار واتر و تونر (Toner) دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و چه زمانی باید مورد استفاده قرار گیرد؟ هر چقدر هم که استفاده از این محصولات رایج باشد، ممکن است گاهی ویژگی‌ها و نحوه‌ی کاربرد آن‌ها، موجب سردرگمی‌تان شود.

https://www.kajshop.com/cat/134

میسلار واتر

میسلار واتر و تونر دو محصول مراقبتی پوست هستند که تشخیص ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها، حتی طرفداران پر و پا *** محصولات مراقبت از پوست را نیز گیج و سردرگم می‌کند.

برای استفاده‌ی درست و موثر از این محصولات، لازم است تفاوت بین میسلار واتر و تونر و همچنین، زمان مناسب برای استفاده از هر کدام از آن‌ها را بشناسید. در این مطلب، کاربرد و زمان مناسب برای استفاده از میسلار واتر و تونر را بیان کرده و تفاوت بین این دو محصول را با هم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید…

میسلار واتر یا آرایش پاک کن چیست؟
میسلار واتر، در واقع، ترکیبی از روغن و آب است که به پاک کردن آرایش و آلودگی‌ها از سطح پوست صورت کمک می‌کند. قطرات ریز روغن که میسل نام دارد و در آب معلق است، آلودگی‌ها و چربی صورت را از سطح پوست خارج کرده و آن را تمیز و مرطوب می‌کند.

میسلار واتر، نوعی محصول پاک‌کننده است که آرایش را پاک کرده و پوست صورت را تمیز می‌کند. علاوه بر این، خاصیت رطوبت‌رسانی سریع نیز دارد. اما کاربرد اصلی این محصول، پاک کردن چربی، آرایش‌های غلیظ و سرسخت و همچنین، پاکسازی آلودگی‌های سطح پوست صورت است. میسلار واتر، کوچک‌ترین ذرات باقیمانده از آرایش (حتی آرایش ضد آب چشم) را پاک می‌کند؛ این ویژگی، یکی از ویژگی‌های قابل توجه میسلار واتر محسوب می‌شود.

چرا باید از میسلار واتر استفاده کنیم؟
میسلار واتر، چربی و سایر آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کند؛ بدون این که باعث خشکی بیش از حد آن شود.
میسلار واتر، آرایش صورت و آرایش چشم را پاک کرده و صورت را تمیز می‌کند. این محصول، جایگزین انواع پاک‌کننده‌های آرایش است. میسلار واتر، ترکیبی از ویژگی‌ها و مزایای شوینده‌های صورت، مرطوب‌کننده‌ها و پاک‌کننده‌های آرایش را در خود دارد.

چه زمانی باید از میسلار واتر (MICELLAR WATER) استفاده کنیم؟
شما می‌توانید از آب پاک‌کننده (میسلار واتر)، به عنوان بخشی از روتین‌های چند مرحله‌ای پاکسازی پوست یا به عنوان یک پاک‌کننده‌ی سبک برای صبح و در طول روز، استفاده کنید. استفاده از میسلار واتر، نسبت به روش پاکسازی پوست با پنبه، روش موثرتری محسوب می‌شود.

اگر صبح‌ها از میسلار واتر استفاده نمی‌کنید، سعی کنید برای پاسخ به نیازهای پوست صورت، برنامه‌ی مراقبت از پوست‌تان را به گونه‌ای تنظیم کنید که در پایان روز از این محصول استفاده شود

ورق آهنی

  در صنعت ورق آلومینیوم ، صفحات آلومینیومی به چند دسته طبقه بندی می شوند. با توجه به فرآیند تولید ، ورق آلومینیوم را می توان به ورق آلومینیوم نورد سرد و ورق آلومینیوم نورد گرم طبقه بندی کرد. تفاوت بین ورق آلومینیوم نورد سرد و ورق آلومینیوم نورد گرم عمدتاً به دلیل تفاوت در فرایند تولید است: آلومینیوم نورد سرد توسط دستگاه ریخته گری به رول ریخته گری پردازش می شود و توسط آسیاب نورد سرد پردازش می شود. فرایند تولید آلومینیوم نورد گرم آلومینیوم نورد گرم با قالب شمش آلومینیوم گرم می شود ، در دمای بالا ذوب می شود و به یک اسلب ریخته می شود ، که پس از خرد شدن و پختن توسط همگن شدن توسط یک نورد گرم نورد می شود. تفاوت آلومینیوم نورد سرد و آلومینیوم نورد گرم 1. قیمت. ورق آلومینیوم چند لایه سرد ساده و ارزان تر از ورق آلومینیوم نورد گرم است.   2. عرضه بیلت متفاوت است. آنها از نظر تامین بیلت متفاوت هستند. مواد نورد گرم به این معنی است که شمش آلومینیوم ذوب شده و در یک اسلب ریخته می شود ، سطح آسیاب به طور مساوی آنیل می شود و به صورت گرم در یک نوار قرار می گیرد.   برای آلومینیوم نورد سرد ، پس از ذوب شمش آلومینیوم ، توسط یک کاستور به یک نوار نورد می شود. در مقایسه با مواد نورد گرم ، بازده تولید بالا است ، اما عیوب مانند جداسازی ترکیب و اجزای حل آسان نیست و کیفیت آن به خوبی نورد گرم نیست.   3. فرآیند تولید متفاوت است: نورد سرد توسط دستگاه ریخته گری به رول ریخته گری (ضخامت 8 میلی متر) پردازش می شود ، سپس توسط آسیاب نورد سرد پردازش می شود. نورد گرم با گرم کردن شمش آلومینیوم (با ضخامت 400-500 میلی متر) و نورد آن در دمای بالا با استفاده از یک نورد گرم انجام می شود.   4. عملکرد متفاوت آلومینیوم نورد گرم دارای کیفیت سطح خوب ، خواص مکانیکی و شکل پذیری بالا و همچنین اثر اکسیداسیون خوب است.   5. تفاوت بین محصولات نهایی. به طور کلی ، میزان افزایش طول عمر محصولات نورد سرد کمتر از محصولات نهایی نورد گرم است. در حالت ریخته گری یا محصولات نورد گرم ، سطح محصول نورد گرم به طور کلی روشن تر است. مشخصات و کاربردهای آلومینیوم نورد سرد و آلومینیوم نورد گرم   

https://www.tejarat-gram.com/price/steel-sheet

 با توجه به فرایند تولید متفاوت ، عملکرد صفحه آلومینیوم نورد سرد و ورق آلومینیوم نورد گرم متفاوت است: سطح صفحه آلومینیوم نورد گرم خوب است ، خواص مکانیکی و خاصیت طویل شدن قوی است ، اثر اکسیداسیون خوب ورق های آلومینیومی نورد سرد در دمای اتاق با ورق های آلومینیومی نورد گرم تصفیه می شوند و به طور مداوم در اثر نورد گرم تغییر شکل می دهند. خواص مکانیکی آن نسبتاً ضعیف و سختی آن بسیار زیاد است ، بنابراین صفحه آلومینیوم نورد سرد عمدتا در قالب ها استفاده می شود. ورق آلومینیوم نورد گرم بیشتر برای کشیدن و خم شدن عمیق مناسب است ، بنابراین برای پردازش عمیق مناسب است. چگونه می توان آلومینیوم نورد سرد و آلومینیوم نورد گرم را تشخیص داد؟ اول از همه ، می توان با بازرسی بصری قضاوت کرد. معمولاً سطح ورق آلومینیوم نورد گرم روشن تر است. دوم ، می توان طول کشیدن را آزمایش کرد. به طور کلی ، طول ورق آلومینیوم نورد گرم بیشتر از صفحه آلومینیوم نورد سرد است. همچنین ، از طریق تصویر شفاف و واضح قابل مشاهده است. تفاوت در این است که نورد گرم یک ساختار فرآوری شده است که بیش از 90 درصد دچار تغییر شکل داغ شده است و در حین نورد گرم مجدداً تبلور مجدد می شود. بنابراین دانه نوار خوب است و خواص یکنواخت است ، در حالی که لایه میانی نوار زخم لایه سرد دارای ساختار قالب گیری شده است که در آن یک کریستال ستونی به شکل پر توزیع شده است.

 https://www.topnaz.com/%d8%aa%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%87%d9%86-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/  

شامپو

شامپو مو: هر آنچه لازم است قبل از خرید یک شامپوی خوب بدانید

آب می‌تواند حجم زیادی از آلودگی‌های سطحی مو مثل گرد و غبار و خاک را از بین ببرد، اما نمی‌تواند بو، دود، ذرات روغنی و موادی از این دست را پاک کند. شامپو مو به آب کمک می‌کند تا همه آلودگی‌ها به‌طور کامل شسته و تمیز شوند. اما شامپوها فقط برای این کار ساخته نشده‌اند!

شامپو مو

شامپو تنها ماده‌ای است که می‌تواند چربی کف سر را بشوید. این چربی که سبوم نام دارد، توسط غدد سباسه برای حفظ رطوبت مو ترشح می‌شود. در واقع مهم‌ترین دلیل ساخت شامپوها، از بین بردن و کنترل همین چربی‌ ترشح شده روی پوست سر است که بزرگ‌ترین عامل آلودگی مو به حساب می‌آید.

در ادامه، برایتان توضیح می‌دهیم که شامپوها چطور در انجام این کار به ما کمک می‌کنند.

چرا شامپو مو باعث تمیزی موهای ما می‌شود؟

شامپو به‌‌واسطه داشتن مواد شیمیایی به نام سورفکتانتها، باعث تمیزی مو می‌شود. سورفکتانت‌ها، شوینده‌هایی هستند که سلول‌های مرده، مواد زائد و چرک را از سطح پوست سر و مو پاک می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از شامپوها حاوی سولفات‌ها هستند.

این مواد باعث تولید کف غلیظی می‌شوند و این کف، چربی را از موها می‌زداید. وجود این مواد در شامپوها می‌تواند موها را تمیزتر کند؛ اما از سوی دیگر، سولفات‌ها می‌توانند از مضرات شامپو باشند، زیرا حفظ حداقل مقداری از چربی روی موها برای محافظت از آن‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی بسیار مهم است.

به همین دلیل است که برخی افراد برای حفظ سلامتی موهایشان ترجیح می‌دهند از شامپو بدون سولفات یا رطوبت رسان استفاده کنند. با‌این‌حال، یافته‌های علمی کمی وجود دارند که ثابت کنند ضرر شامپوهای دارای سولفات بیشتر از شامپو فاقد سولفات است.

برای خرید شامپو کلیک کنید.

مواد اولیه رایج در شامپو مو چیست؟

بیشتر شامپوها فرمول‌های مشخصی دارند که شامل تقریباً ۱۰ تا ۳۰ ماده مختلف است. همه شامپوها برای از بین بردن چربی، چرک، کثیفی، سبوم و بو، باید حاوی یک شوینده یا ماده تمیزکننده باشند. این ماده تمیزکننده، آلودگی‌ها را از روی پوست سر و موها جدا کرده و باعث می‌شود که به‌راحتی با آب شسته شوند.

ریخته گری


ریختگری

ریخته گری در زمینه های مختلف علم، هنر و فناوری مطرح است. به هر میزان که ریخته‌گری از حیث تکنولوژی و علمی پیشرفت می‌کند، ولی در عمل هنوز تجربه، سلیقه و هنر قالب ساز و ریخته‌گر است که تضمین‌کننده تهیه قطعه‌ای سالم و بدون عیب است.

https://www.tejarat-gram.com/price/casting

 

تاریخچه ریخته گری

ریخته گری فرآیندی با قدمت 7000 ساله است. قدیمی ترین قطعه ریخته گری موجود، قورباغه ای مسی از 3200 سال قبل از میلاد است.

 دوره برنز   در حدود 3000 سال قبل از میلاد مسیح  در خاور دورآغاز شد. و تقریبا 1000 سال بعد از شروع آن وارد خاور نزدیک شد. دوره آهن (پیدایش آهن) به عنوان یک دوره به 2000 سال قبل از میلاد مسیح میرسد.

ریخته گری یکی از قدیمی ترین فرایندهای تولید است که  در ساخت اکثر محصولات،  اولین قدم تولید می باشد. ریختگری شامل مراحل زیر می باشد:

  • قالبگیری و تهیه قالب ریخته گری
  • تهیه مذاب با استفاده از کوره مناسب
  • ریخته گری و پر کردن قالب با مذاب تهیه شده
  • زمان دادن تا مذاب از حالت مایع به جامد تبدیل شود و فرم قطعه را به خود بگیرد
  • تخیله قطعه از قالب و حذف زایده های آن

مزایای فرایند ریخته گری

  • مواد مذاب می توانند درقالب های پیچیده جریان داشته باشدو شکل های پیچیده  توسط این فرآیند ساخته می شود. در نتیجه ، بسیاری از عملیات های دیگر ، مانند ماشینکاری و جوشکاری به حداقل می رسد.
  • امکان ریختگری دامنه ی وسیعی از متریال شامل مواد آهنی و غیر آهنی
  • ابزارهای لازم برای  ریخته گری بسیار ساده و ارزان می باشند. در نتیجه  برای تولید قطعه کوچک ، فرایند ایده آل و مناسبی می باشد.
  • قطعات خاصی (مانند پره های توربین) تنها از طریق فرایندهای ریخته گری قابل تولید می باشند.و یا هزینه های تولید به روش های دیگر فوق العاده بالا می باشد.
  • اندازه و وزن محصول برای فرآیند ریخته گری محدودیتی ندارد.

معایب فرایند ریخته گری

  • دقت ابعادی و  کیفیت سطح پایین قطعات  ریخته گری شده در ماسه. برخی از فرآیندهای ریخته گری جدید با در نظر گرفتن جنبه های دقت ابعادی و کیفیت  سطح نهایی از قبیل فرآیند ریخته گری دقیق و تحت فشار توسعه یافته اند.
  • فرایند ریختگری به نیروی کار وابسته می باشد و محدودیت هایی در زمینه اتوماتیک شدن این فرایند وجود دارد.

مواد معدنی

ریخته گری


ریختگری

ریخته گری در زمینه های مختلف علم، هنر و فناوری مطرح است. به هر میزان که ریخته‌گری از حیث تکنولوژی و علمی پیشرفت می‌کند، ولی در عمل هنوز تجربه، سلیقه و هنر قالب ساز و ریخته‌گر است که تضمین‌کننده تهیه قطعه‌ای سالم و بدون عیب است.

https://www.tejarat-gram.com/price/casting

 

تاریخچه ریخته گری

ریخته گری فرآیندی با قدمت 7000 ساله است. قدیمی ترین قطعه ریخته گری موجود، قورباغه ای مسی از 3200 سال قبل از میلاد است.

 دوره برنز   در حدود 3000 سال قبل از میلاد مسیح  در خاور دورآغاز شد. و تقریبا 1000 سال بعد از شروع آن وارد خاور نزدیک شد. دوره آهن (پیدایش آهن) به عنوان یک دوره به 2000 سال قبل از میلاد مسیح میرسد.

ریخته گری یکی از قدیمی ترین فرایندهای تولید است که  در ساخت اکثر محصولات،  اولین قدم تولید می باشد. ریختگری شامل مراحل زیر می باشد:

  • قالبگیری و تهیه قالب ریخته گری
  • تهیه مذاب با استفاده از کوره مناسب
  • ریخته گری و پر کردن قالب با مذاب تهیه شده
  • زمان دادن تا مذاب از حالت مایع به جامد تبدیل شود و فرم قطعه را به خود بگیرد
  • تخیله قطعه از قالب و حذف زایده های آن

مزایای فرایند ریخته گری

  • مواد مذاب می توانند درقالب های پیچیده جریان داشته باشدو شکل های پیچیده  توسط این فرآیند ساخته می شود. در نتیجه ، بسیاری از عملیات های دیگر ، مانند ماشینکاری و جوشکاری به حداقل می رسد.
  • امکان ریختگری دامنه ی وسیعی از متریال شامل مواد آهنی و غیر آهنی
  • ابزارهای لازم برای  ریخته گری بسیار ساده و ارزان می باشند. در نتیجه  برای تولید قطعه کوچک ، فرایند ایده آل و مناسبی می باشد.
  • قطعات خاصی (مانند پره های توربین) تنها از طریق فرایندهای ریخته گری قابل تولید می باشند.و یا هزینه های تولید به روش های دیگر فوق العاده بالا می باشد.
  • اندازه و وزن محصول برای فرآیند ریخته گری محدودیتی ندارد.

معایب فرایند ریخته گری

  • دقت ابعادی و  کیفیت سطح پایین قطعات  ریخته گری شده در ماسه. برخی از فرآیندهای ریخته گری جدید با در نظر گرفتن جنبه های دقت ابعادی و کیفیت  سطح نهایی از قبیل فرآیند ریخته گری دقیق و تحت فشار توسعه یافته اند.
  • فرایند ریختگری به نیروی کار وابسته می باشد و محدودیت هایی در زمینه اتوماتیک شدن این فرایند وجود دارد.

مواد معدنی