تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیر یخچال

متوسط ​​عمر یخچال 17 سال است. آیا تابحال متوجه شده اید که یخچال شما خنک نشود؟ پایین آمدن یکی از ضروری ترین وسایل شما یک وضعیت غم انگیز است. شما در معرض خراب شدن مواد غذایی داخل و در نهایت ایجاد آشفتگی در خانه خود هستید.

با این حال ، معمولاً برای لوازم خانگی مشکل است. وحشت ندارد - می توانید آن را برطرف کنید!

این راهنما شما را قادر می سازد تا مجدداً یخچال را در مسیر درست قرار دهید. در مورد قسمتهای مهم برای بررسی و نحوه اصلاح آنها بحث شده است. موارد مختلفی وجود دارد که به شیوه صحیح کار نمی کنند.

نمی دانید بعد چه باید کرد؟ در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید هنگام مواجه شدن با یخچال معیوب انجام دهید.

1. پریز برق را بررسی کنید
به احتمال زیاد ، دوشاخه برق در صورت لزوم به اندازه کافی کار نمی کند. برق چیزی است که در اختیار هر وسیله خانگی است. بررسی دقیق سیستم قدرت شما باید در اولویت باشد.

قبل از اینکه بخواهید با یک تکنسین تماس بگیرید ، بررسی کنید که آیا سیستم برق به درستی کار می کند یا خیر. بدون منبع تغذیه ، کمپرسور یخچال شما کار نمی کند. تأثیر این؟ غذا سرد نخواهد ماند

اتصال شل یا سوکت معیوب ممکن است دلیل گرم شدن غیر عادی همه چیز باشد. برای جلوگیری از پر کردن سطل آشغال ، دوشاخه یا کابل برق را تعمیر کنید و احتمالاً بیشتر اوقات به بقالی مراجعه کنید.

2. ترموستات را تنظیم کنید
وجود ترموستات ناکارآمد یا خارج از موقعیت ممکن است دلیل کار نکردن یخچال شما باشد. هنگام تمیز کردن یا دست زدن به مواد ، تداخل در ترموستات وجود دارد. رفع خراب بودن ترموستات باید ساده باشد.

ترموستات شما می توانست با دمای بالاتر از حد متوسط ​​پمپ شود. بسیاری از مدل های یخچال دارای دستگیره هایی هستند که برای بالا بردن یا کاهش دما استفاده می شوند. اگر دستگیره لرزیده باشد ، می تواند درجه حرارت یخچال شما را افزایش دهد و اثر خنک کننده را کاهش دهد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات ترموستات را به حالت عادی برگردانید و عملکرد بهینه را از سر می گیرد.

3. پاکسازی منافذ داخلی
دلیل خاموش شدن یخچال شما شاید به دلیل عدم گردش مناسب هوا باشد. حرکت هوا در فرآیند خنک سازی یخچال بسیار حیاتی است. هوا باید به داخل محفظه ها سرازیر شود و آزادانه به کمپرسور برگردد - هرچیز کوتاهتر از این که یک کاراکتر باشد.

دریچه ها را در قسمت های فریزر و یخچال پیدا کرده و هر آنچه را که مانع از آن می شود بردارید. هیچ غذایی نباید راه منافذ را مسدود کند. همیشه سعی کنید منافذ را برای حداکثر خنک سازی و عملکرد بهینه شفاف کنید.

دریچه های یخچال فریزر را پاک کنید تا هوای خنک تری در قسمت یخچال وارد شود. اگر مدل یخچال شما این دریچه ها را دارد ، می توانید آنها را پاک کنید تا جریان هوای سردتر جریان یابد.

4. مکانیزم زیر را بررسی کنید
قسمت عایق و انبار را فراموش کنید. قسمت اساسی یخچال سیستم زیر آن است. این بخشی است که کلیه اجزای حیاتی مانند فن ، سیم پیچ و کمپرسور را در خود جای داده است.

اینها قلب و ستون فقرات یخچال شما هستند و بدون آنها همه چیزهای دیگر بی معنی است. اگر یخچال و فریزر شما مطابق نیاز خنک نمی شود ، ممکن است یکی از این قطعات کثیف یا از جای خود خارج باشد.

مکانیزم های زیر این دستگاه را تمیز کنید و ممکن است در مسیر درست باشید. زیر اجزای اساسی توسط خاک یا گرد و غبار تحت تأثیر قرار می گیرند ، که مانع حداکثر عملکرد می شود.

هنگام تمیز کردن ، یخچال خود را خاموش کنید ، همه جزئیات را تمیز کنید و آن را روشن کنید. احتمالاً متوجه تغییر خواهید شد. همیشه اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از برق گرفتگی به منبع تغذیه متصل نیست.

با استفاده از یک جاروبرقی نرم برس ، جرم و لکه گیری را از سیم پیچ خارج کنید. از مواد شیمیایی یا سخت استفاده نکنید که ممکن است به سیم پیچ ها آسیب برساند.

5. واشرهای درب را بازرسی کنید
متوجه سرد شدن یخچال نشده اید؟ این ممکن است به دلیل نشت هوای سرد باشد. واشر درها به داشتن هوای تازه در داخل یخچال و جلوگیری از نشت کمک می کنند.

با این وجود ، ممکن است واشرها در موقعیت مناسبی نباشند. این راهی برای ناپدید شدن هوا فراهم می کند و غذای شما را از تأمین موهای سرد لازم محروم می کند. بررسی کنید آیا واشرها به درستی در جای خود قرار گرفته اند و آیا خاک آنها وجود دارد یا خیر.

واشر لاستیکی ممکن است تاب خورده ، کپک زده یا کثیف شود به گونه ای که نمی تواند گاز را در محدوده نگه دارد. واشر را با محلول سفید کننده تمیز کنید. اگر متوجه آسیب دیدگی شدید ، جایگزین کردن آنها را در نظر بگیرید.

6. فضای بیشتری ایجاد کنید
آیا یخچال خود را با انبوهی از مواد غذایی سنگین کرده اید؟ خوب نیست که یخچال خود را بیش از حد با غذاهای حاوی مواد غذایی پر کنید زیرا ممکن است گردش هوا محدود شود.

برای عملکرد بهینه ، حدود 2/3 از فضای آن باید آزاد باشد. فشار بیش از حد یخچال باعث افت عملکرد آن می شود و آن را برای نگهداری مواد غذایی نامناسب می کند. اگر وضعیت موجود در سمت شماست ، فضا را آزاد کنید.

7. سوئیچ درب را بررسی کنید
آیا یخچال شما آنطور که باید محتوای آن را خنک نمی کند؟ ممکن است مشکل از سوئیچ در باشد. بعضی از یخچال ها با باز بودن درب یا خرابی سوئیچ خنک سازی را متوقف می کنند.

وقتی درب باز است ، بیشتر یخچال ها خنک کننده فعال را متوقف می کنند. بعد از سوئیچ درب و تحت فشار قرار گرفتن آن دوباره به حالت خنک کننده برمی گردد. این یک عملکرد اتوماتیک است و ممکن است مشکلی در سوئیچ درب مانع شود
در صورت عدم کارکرئ صحیح یخچال به مراجعه به مرکز تعمیر یخچال، الزامی است.

چرا لباسشویی، لباسها را خیس میگذارد؟

صدای بوق معمولی ماشین لباسشویی را می شنوید که به شما می گوید چرخه کامل است ، اما وقتی در را باز می کنید ، متعجب می شوید که لباس هایتان هنوز خیس است. در حالی که لباس های شما باید پس از یک چرخه مرطوب باشد ، اما نباید خیس و سنگین باشد. قبل از اینکه بخواهید در واشر واگن در کلگری تماس بگیرید ، ابتدا این مراحل را امتحان کنید.

Washer service in Calgary

وقتی  با مشکلی مواجه شدید، بهترین انتخابتان مراجعه به شرکتهای ارائه دهنده تعمیر لوازم خانگی است.

سرویس لباسشویی در کلگری

سرویس لباسشویی در کلگری

چرخه را بررسی کنید

گاهی اوقات ، این مسئله می تواند به سادگی تغییر چرخه ای باشد که برای مثال اگر حوله شستشو می کنید و فراموش می کنید چرخه را از یک چرخش چرخشی ظریف کم به چرخش چرخشی با سرعت بالاتر تغییر دهید. دوباره یک چرخه پرسرعت اجرا کنید تا ببینید آیا مشکلی را حل می کند یا خیر.


اندازه بار

وقتی اندازه بار و تنظیمات شستشو با هم مطابقت ندارند ، واشر می تواند نامتعادل شود و با سرعت کمتری بچرخد. علامت بزنید تا تنظیمات بار را مشاهده کنید ، موارد را در صورت لزوم توزیع مجدد کنید و چرخه تخلیه و چرخش را شروع کنید.


شلنگ تخلیه محدود شده است

اگر بعد از اینکه چرخه تخلیه و چرخش را اجرا کردید و مشکل همچنان ادامه داشت ، می تواند نشان دهنده مشکل شیلنگ تخلیه باشد. با بازرسی بصری از شلنگ پشت واشر خود شروع کنید. هرگونه گره خوردگی ، پیچ خوردگی و موقعیت های نادرست را بررسی کنید. شیلنگ باید منحنی صاف و بدون محدودیت داشته باشد.


شلنگ تخلیه مسدود شده است

اگر بازرسی بصری شیلنگ تخلیه خوب باشد ، ممکن است انسداد وجود داشته باشد که بر تخلیه آب تأثیر می گذارد. واشر را از منبع تغذیه جدا کنید ، یک سطل زیر پمپ تخلیه قرار دهید تا آب احتمالی در لوله گرفته شود و شیلنگ را خارج کنید. اگر دستکاری در ماشین لباسشویی ناراحت نیستید ، عاقلانه است که بخواهید در واشر واشر در کلگری تعمیر کنید. یک تکنسین باتجربه می تواند مشکل را تعیین کند ، که همچنین می تواند:


گرفتگی در فیلتر تخلیه

گرفتگی در پمپ تخلیه

کمربند ماشین لباسشویی نیاز به تعویض دارد

به خاطر داشته باشید که اگر هزینه تعمیرات واشر بیش از ارزش ماشین لباسشویی باشد ، ممکن است تکنسین شما جایگزینی را برای شما پیشنهاد دهد. در هر صورت ، سرویس ماشین لباسشویی در کلگری به درستی مشکل را تشخیص می دهد و بهترین اقدام را به شما توصیه می کند ..