تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

چگونه رژ لب خود را انتخاب کنیم


چگونه رژ لب خود را انتخاب کنیم

خرید رژ لب مات ، رژ لب مخملی ، رژ لب صورتی و رژ لب کالباسی از فروشگاه کاج شاپ 


اولین نکته این است که رژ لب خود را با توجه به پوست خود و به ویژه با توجه به رنگ لب های خود انتخاب کنید. به طور موثر، رنگ طبیعی لب های شما به طور خودکار با رنگ پوست شما مطابقت دارد . به طور ناگهانی، شما باید سایه لب خود را بگیرید تا همه رنگ ها را انتخاب کنید!
برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ لب های خود را هنگامی که برهنه هستند مشاهده کنید و به سایه نزدیک به آن نگاه کنید: قهوه ای مایل به صورتی، بژ مایل به صورتی، شکلاتی، بژ برهنه، قهوه ای صورتی ... مربوط به رنگ لب


سعی کنید رنگ لب خود را دوبار بررسی کنید و سعی کنید در Mac یا Sephora ببینید کدام خط لب بیشتر به رنگ طبیعی شما شباهت دارد. به لطف این سایه می توانید تمام رنگ های دیگر را برای لب های خود انتخاب کنید، آنهایی که کاملاً به شما می آیند.

چگونه رژ لب برهنه عالی انتخاب کنیم؟شما باید رژ لبی را پیدا کنید که بیشتر با رنگ طبیعی لب های شما مطابقت داشته باشد.


در واقع رژ لب برهنه چیست؟ این رژ لب با رنگی مانند لب های شما است اما "بهتر" است. یعنی لب‌های شما را یکدست می‌کند و جلوه‌ای «کمال» می‌دهد، اما طبیعی است زیرا همرنگ لب‌های شماست.
FYI
، من روی ویدیو از یک رژ لب NYX نرم "athene" استفاده می کنم . با این حال ، من برهنه کامل خود را پیدا کردم و آن یک مداد از مک به نام "Subculture" است . همرنگ لبهای منه فقط بهتره????
در ابتدا در بخش مدادها جستجو کنید و سپس رژ لبی را پیدا کنید که مطابقت دارد. با انبوهی از رژ لب های مایع که بیرون آمده اند، رژ لب هایی که روی این زمین وجود دارند، من به شما اعتماد دارم! من مطمئن هستم که برهنه ای را پیدا خواهید کرد که کاملاً با رنگ لب شما مطابقت داشته باشد.

https://sorena3228.novinblog.net/Post/91/Abrasan-Clinic.html


چه رنگ رژ لبی را انتخاب کنیم؟کدام رنگ رژ لب را انتخاب کنید
چگونه می توانید رنگ رژ لب مناسب برای آرایش یا مناسبت خاصی را انتخاب کنید؟ من اینجوری کار میکنم!
رژ لب خود را با بقیه لوازم آرایش هماهنگ کنیداول از همه، رنگ باید با آرایش شما همخوانی داشته باشد.
بنابراین مطمئناً می‌توانید در جایی که تضاد وجود دارد، آرایش هنری انجام دهید، مانند چشم‌هایی که به رنگ سبز با رژ لب قرمز ساخته شده‌اند. اما این واقعاً چیزی نیست که بتوانید « به صورت روزمره » بپوشید   ، ما موافقیم!????
کاری که من انجام می دهم این است که سعی می کنم رژ لبم را حداقل با رنگ رژگونه ام و البته اگر می توانم با رنگ چشمم هماهنگ کنم.


در ویدیو، من قهوه ای را با رنگ قهوه ای گرم می پوشم که کمی رنگین کمانی دارد، پس درست است که اینها رنگ هایی هستند که با همه چیز بسیار خوب ست می شوند. و من رژگونه ای به رنگ هلویی را انتخاب کردم - Mac's Peaches - و رژ لبی که برهنه است.


اگر می‌خواستم می‌توانستم قرمز بپوشم ، اما این بیشتر یک «  ظاهر روزمره  » است، بنابراین در مواقعی که آن را می‌پوشیم، به خوبی روی رژ لب او هم ست می‌شویم . و ما سعی می کنیم همیشه در همان لحن بمانیم.
رژ لب خود را با لباس خود هماهنگ کنیدهمچنین، شما می توانید رژ لب خود را با جزئیات لباس خود یا با لباس خود هماهنگ کنید، این واقعاً به شما بستگی دارد.

https://www.zibamoon.com/Detail/19437/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

 


من گاهی دوست دارم تضاد ایجاد کنم. به عنوان مثال، وقتی من سفید می پوشم، دوست دارم در یک مناسبت از رژ لب قرمز استفاده کنم، زیرا متوجه می شوم که برش و خوب است و به نظر باکلاس می رسد. اما در واقع، هر کس همانطور که می خواهد انجام می دهد!
رژ لب خود را با توجه به پوست خود انتخاب کنیددر نهایت باید رنگی را انتخاب کنید که با پوست شما همخوانی داشته باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد