تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

چرا لباسشویی، لباسها را خیس میگذارد؟

صدای بوق معمولی ماشین لباسشویی را می شنوید که به شما می گوید چرخه کامل است ، اما وقتی در را باز می کنید ، متعجب می شوید که لباس هایتان هنوز خیس است. در حالی که لباس های شما باید پس از یک چرخه مرطوب باشد ، اما نباید خیس و سنگین باشد. قبل از اینکه بخواهید در واشر واگن در کلگری تماس بگیرید ، ابتدا این مراحل را امتحان کنید.

Washer service in Calgary

وقتی  با مشکلی مواجه شدید، بهترین انتخابتان مراجعه به شرکتهای ارائه دهنده تعمیر لوازم خانگی است.

سرویس لباسشویی در کلگری

سرویس لباسشویی در کلگری

چرخه را بررسی کنید

گاهی اوقات ، این مسئله می تواند به سادگی تغییر چرخه ای باشد که برای مثال اگر حوله شستشو می کنید و فراموش می کنید چرخه را از یک چرخش چرخشی ظریف کم به چرخش چرخشی با سرعت بالاتر تغییر دهید. دوباره یک چرخه پرسرعت اجرا کنید تا ببینید آیا مشکلی را حل می کند یا خیر.


اندازه بار

وقتی اندازه بار و تنظیمات شستشو با هم مطابقت ندارند ، واشر می تواند نامتعادل شود و با سرعت کمتری بچرخد. علامت بزنید تا تنظیمات بار را مشاهده کنید ، موارد را در صورت لزوم توزیع مجدد کنید و چرخه تخلیه و چرخش را شروع کنید.


شلنگ تخلیه محدود شده است

اگر بعد از اینکه چرخه تخلیه و چرخش را اجرا کردید و مشکل همچنان ادامه داشت ، می تواند نشان دهنده مشکل شیلنگ تخلیه باشد. با بازرسی بصری از شلنگ پشت واشر خود شروع کنید. هرگونه گره خوردگی ، پیچ خوردگی و موقعیت های نادرست را بررسی کنید. شیلنگ باید منحنی صاف و بدون محدودیت داشته باشد.


شلنگ تخلیه مسدود شده است

اگر بازرسی بصری شیلنگ تخلیه خوب باشد ، ممکن است انسداد وجود داشته باشد که بر تخلیه آب تأثیر می گذارد. واشر را از منبع تغذیه جدا کنید ، یک سطل زیر پمپ تخلیه قرار دهید تا آب احتمالی در لوله گرفته شود و شیلنگ را خارج کنید. اگر دستکاری در ماشین لباسشویی ناراحت نیستید ، عاقلانه است که بخواهید در واشر واشر در کلگری تعمیر کنید. یک تکنسین باتجربه می تواند مشکل را تعیین کند ، که همچنین می تواند:


گرفتگی در فیلتر تخلیه

گرفتگی در پمپ تخلیه

کمربند ماشین لباسشویی نیاز به تعویض دارد

به خاطر داشته باشید که اگر هزینه تعمیرات واشر بیش از ارزش ماشین لباسشویی باشد ، ممکن است تکنسین شما جایگزینی را برای شما پیشنهاد دهد. در هر صورت ، سرویس ماشین لباسشویی در کلگری به درستی مشکل را تشخیص می دهد و بهترین اقدام را به شما توصیه می کند ..

نظرات 3 + ارسال نظر
mahdy شنبه 10 مهر 1400 ساعت 13:54

<a href="https://www.google.com/">https://www.google.com/</a></p>

mahdy شنبه 10 مهر 1400 ساعت 13:46

https://www.google.com

mahdy شنبه 10 مهر 1400 ساعت 13:31

https://www.google.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد