تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

برای تعمیر یا تعویض: یاد بگیرید که چگونه تشخیص دهید که آیا باید دستگاه خود را تعویض کنید یا یک دستگاه جدید بخرید


وقتی یکی از وسایل شما در سطح اوج کار خود را متوقف می کند یا نیاز به تعمیر دارد ، ممکن است با خود فکر کنید: آیا باید آن را تعویض کنم یا دستگاه را تعمیر کنم؟ هیچ پاسخ واحدی برای این س Thereال وجود ندارد - تا حد زیادی به دستگاه شما بستگی دارد. با این حال ، می توانید به خواندن ادامه دهید تا برخی از عناصر اساسی را که باید به آنها توجه کنید ، تعیین کنید که آیا دستگاه باید تعمیر شود یا تعویض شود. همچنین می توانید برای کمک از تعمیر لوازم خانگی آمریکا با شماره 800-640-9934 تماس بگیرید.


عصر دستگاه عامل مهمی است

یکی از عوامل اصلی در تعیین اینکه آیا باید یک دستگاه را تعویض یا تعمیر کنید ، سن دستگاه است. به عنوان مثال ، واشرها و خشک کن ها ، یخچال ها و اجاق های برقی به طور کلی حدود 13 سال عمر می کنند. ماشین های ظرفشویی و مایکروویو به طور معمول حدود نه سال عمر می کنند. اگر دستگاهی دارید که روی موج قرار دارد اما تنها پنج سال سن دارد ، به احتمال زیاد ارزش تعمیر آن بیشتر از زمانی است که دستگاه بیش از یک دهه عمر داشته باشد.


هزینه تعمیر

شما نمی خواهید به اندازه تعویض آن برای تعمیر آن هزینه کنید. به طور کلی ، قاعده کلی این است که اگر هزینه تعمیر بیش از 50 درصد هزینه خرید یک تعمیر جدید باشد ، اغلب تعویض آن بهتر از تعمیر است. با این حال ، این نیز تا حدودی وابسته به سن است. اگر دستگاه شما فقط چند سال از عمر آن می گذرد و تعمیر آن هزینه بر است اما بعید به نظر می رسد نیاز به انجام مجدد آن باشد ، آن وقت می تواند ارزش تعمیر داشته باشد.


عملکرد دستگاه شما

اگر دستگاهی دارید که قبلاً خوب کار نمی کرد اما اصلاً خوب کار نمی کرد ، مهم است بدانید که آیا تعمیر آن را به حالت عادی کار می رساند یا کارکرد اولیه آن. اگر تعمیر آن باعث شود که عملکرد آن هنوز در حد مطلوب نباشد ، شاید بهتر باشد آن را تعویض کنید. از طرف دیگر ، اگر دستگاه تا زمان بروز مشکل خاصی کاملاً کار می کرد ، ممکن است ارزش رفع آن را داشته باشد.


بهره وری انرژی

داشتن لوازم خانگی جدید چیزهای خوب زیادی دارد ، از جمله این که لوازم خانگی امروزی نسبت به دستگاه های قبلی از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند. دستگاهی که از نظر مصرف انرژی بیشتر باشد ، برای محیط زیست بهتر و مقرون به صرفه است. با این وجود ، اگر مدلی دارید که کمتر از ده سال سن دارد ، گزینه های امروزی ممکن است کارآمدتر نباشند.


برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد