تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل



شایع ترین دلایلی را که ممکن است فر شما ایجاد کند ، کشف کنید

هر زمان که یک دستگاه شروع به تولید صداهایی می کند که معمولاً تولید نمی کند ، باعث نگرانی می شود. با این حال ، هر سر و صدای شگفت انگیزی یک معامله بزرگ نیست. به عنوان مثال ، اگر شما یک اجاق گاز دارید و صدای خش خش می دهد ، فقط گاز آزاد کننده است که مشتعل می شود.


نگران کننده ترین صداهایی که یک اجاق معمولاً می تواند ایجاد کند عبارتند از: با رایج ترین دلایل آن صداها و زمان تماس با تعمیرات لوازم خانگی محلی خود برای تعمیر اجاق گاز آشنا شوید.


ممکن است یک فن پروانه شل داشته باشید

اجاق های همرفت اغلب صداهایی ایجاد می کنند و تا حدی این امر عمدتا به دلیل نحوه کار فن های پروانه ای آنها است. این فن ها برای گردش هوای گرم در اطراف حفره فر کار می کنند که به پخت سریع غذا کمک می کند. با این حال ، داشتن این طرفداران اضافی به این معنی است که مشکلات اضافی وجود دارد. پیچ خوردگی در تیغه فن می تواند منجر به کوبش شود ، یا اگر دوک فن بیش از حد کثیف باشد ، جیغ و جیغ می زند.


وقتی مسئله فن پروانه است ، خبر خوب این است که عموماً مشکلی در فن وجود ندارد - فقط باید تمیز شود یا روغن کاری شود. قبل از شروع به دنبال جایگزینی ، مطمئن شوید که فقط نیاز به تمیز کردن ندارد.


فن خنک کننده شما ممکن است معیوب باشد

اگر اجاق گاز همرفت ندارید اما علائم مشابهی را که در بالا توضیح داده شد مشاهده می کنید و می شنوید ، ممکن است مشکل از یک فن کاملا متفاوت باشد - فن خنک کننده. همه اجاق ها یک دستگاه ندارند ، اما این فن ها طوری طراحی شده اند که هنگام خاموش شدن اجاق به طور خودکار کار کنند تا سریع خنک شود. اگر صدای جیغ کشیدن ، آسیاب کردن یا جیغ زدن را می شنوید - اما فقط وقتی فر را خاموش می کنید - ممکن است به دلیل کثیف شدن فن خنک کننده باشد.


ممکن است یک صفحه فر گشاد داشته باشید

هنگامی که یک صفحه بدنه را از فر خارج می کنید و دوباره روی آن قرار می دهید ، ممکن است به اندازه کافی محکم به آن پیچ خورده نباشد ، یا ممکن است به این دلیل باشد که آن را فلاش نکرده اید. برای اجاق گاز و برقی ، هنگام کار فر ، ارتعاشات کوچکی ایجاد می شود ، اما این ارتعاش به طور بالقوه می تواند باعث لرزش پنل یا پیچ در اطراف شود.


اگر به تازگی درب فر خود را برای تعمیر خود برداشته اید و صدای جیغی می آید ، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که بیرون آورده اید به دقت خراب کرده اید. اگر اخیراً تعمیراتی انجام نداده اید ، https://www.repairsidebyside.com/Oven-repair

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد