تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل
تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل

تعمیرات لوازم منزل


نصب دستگاه تصفیه آب در خانه به یک ضرورت برای جلوگیری از مشکلات سلامتی تبدیل شده است. اما واقعاً چند نفر از ما وقت خود را صرف این می کنیم که کدام دستگاه تصفیه آب بخریم؟ امروزه فناوری های مختلف تصفیه آب موجود است ، از جمله بر اساس گرانش ، فیلتراسیون فوق العاده و اسمز معکوس (RO). با این حال ، بیشترین استفاده در هند دستگاه های تصفیه آب RO است که از یک روش فیلتراسیون چند مرحله ای برای تصفیه آب استفاده می کنند. در صورت مراقبت مناسب ، دستگاه تصفیه آب RO می تواند 8 تا 10 سال خوب دوام بیاورد. در اینجا نکاتی در مورد نحوه نگهداری دستگاه تصفیه آب برای آب آشامیدنی تمیز و سالم وجود دارد.


تغییر فیلتر معمولی

تغییر فیلتر معمولی

آیا می دانید که فیلترها باید به صورت دوره ای تعویض شوند ، زیرا آلودگی های ناشی از آب شروع به مسدود شدن فیلترها می کنند. اگر به طور مرتب فیلترها را تعویض نمی کنید ، می تواند بر کیفیت آب تأثیر بگذارد ، زیرا ناخالصی ها به آبی که می نوشید منتقل می شود.


فیلتر رسوب

فیلتر رسوب

یک فیلتر رسوبی به عنوان یک الک عمل می کند تا ناخالصی ها را از آب حذف کند. دستگاه های تصفیه آب RO برای حذف این ناخالصی ها به فیلترهای متعدد نیاز دارند و یکی از فیلترهای مورد استفاده فیلتر رسوبی است که توصیه می کنیم هر سال یکبار آن را تعویض کنید. اگر متوجه شدید که جریان آب کند شده یا رنگ آب کمی تیره تر است ، می توانید این فیلتر را زودتر تعویض کنید. نگهداری از این فیلتر به کاهش رسوب کمک می کند و غشاهای RO را از خاک محافظت می کند.


فیلتر کربن

فیلتر کربن

آب فیلتر رسوب از طریق فیلتر کربن (که به فیلتر کربن فعال نیز معروف است) منتقل می شود که کلر و سایر آلودگی ها را از بین می برد. توصیه می کنیم فیلتر کربن را نیز سالی یک بار تعویض کنید تا بر عملکرد غشای RO تأثیر نگذارد. فیلتر کربن هرگونه بو و طعم ناخوشایند را از آب فیلتر می کند.


غشای RO

غشای RO

این مهمترین قسمت هر دستگاه تصفیه آب RO است. این فناوری تصفیه آب در کاهش سرب ، آرسنیک ، مس ، نیترات ها و نیتریت ها ، کروم ، سلنیوم ، فلوراید ، رادیوم ، باریم ، کادمیوم ، کیست (کریپتوسپوریدیوم) و کل جامدات محلول (TDS) از آب موثر است. برای عملکرد مطلوب ، بسته به مصرف آب در خانه ، اطمینان حاصل کنید که غشای RO را یک بار در سال یا یک بار در دو سال تعویض کنید.


سرویس تصفیه آب


تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

برای جلوگیری از هرگونه مشکل در دستگاه تصفیه آب RO ، اطمینان حاصل کنید که آن را با قرارداد نگهداری سالانه جامع Onsitego پوشانده اید ، تا در صورت لزوم از یک متخصص کمک بگیرید. Onsitego همچنین 2 چک تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در سال را در مدت زمان برنامه ارائه می دهد ، که شامل تمیز کردن لوله ها و دستگاه تصفیه آب ، حذف ناخالصی های فیلتر ، آزمایش سختی آب و اطمینان از عملکرد صاف آن است. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد